Kære alle medlemmer i Aalborg Sejlklub
Du indkaldes hermed til den årlige ordinære generalforsamling
i Aalborg Sejlklub d. 22. marts kl. 19:00
Din stemme er vigtig!
Et stort fremmøde på klubbens generalforsamlingen sikrer, at mange er med til at bestemme, hvilken kurs klubben skal styre efter. Som situationen ser ud lige nu, kan vi mødes fysisk, så vi glæder os til den direkte kommunikation, hvad enten det er spørgsmål, ros eller ris. Vi har lagt et stort arbejde i forberedelserne til årets generalforsamling og vil gøre alt, hvad vi kan for at skabe rammerne for et rigtig godt møde.
Dagsorden
1) Valg af dirigent og stemmetællere
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Fremlæggelse og godkendelse af regnskab for 2021
4) Fastsættelse af indskud og kontingent for det indeværende år
5) Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2022
6) Behandling af indkomne forslag
7) Valg af formand (lige år)
8) Valg af kasserer (ulige år)
9) Valg af bestyrelsesmedlemmer
10) Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
11) Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
12) Eventuelt
Bilag til generalforsamlingen Indsættes her på hjemmesiden 14 dage før generalforsamlingen.
Denne indkaldelse er udsendt til alle medlemmer på mail, offentliggjort på klubbens hjemmeside samt ophængt på klubbens og havnekontorets opslagstavle
Vi glæder os til at se jer ☺
På bestyrelsens vegne
med venlig hilsen
Ole Skjaerbaek
Formand

